Recent Posts

Friday, March 13, 2009

冚家拎


世上总系有人我地会睇唔上眼(好听D), 或者难听D讲句,黑九你憎, 睇到眼火爆..

点解叻? 系眯有D人天生就系甘黑人憎geh叻?





睇开D吧~ 以下我想献上一曲





又话风水唔好又话鬼链咁嘈
原来系你个鼻生得唔好
你眉尖又额窄出事响个样度
今日嘅头版伦常惨剧案
但系你将焦点放响佢老豆嗰度
你凭d乜嘢咬定人系唔好
人地好唔好你系要中立至好
跟住揭到娱乐版嗰度
嗰度有大波嗰度有勾佬
嗰度有老作嗰度有嗌交
嗰度有揭人私隐但d相就矇到睇唔到
最紧要睇埋咸版兼广告
去边度叫鸡有第六味服务
星马泰日韩香港定系中国好
好似帮d鸡窦去promo
唔叼到你以为自己好啉型叼那星
u know what the fuck i'm saying 冚家拎冚家拎
u know what the fuck i'm saying 冚家拎
喂喂喂你话你系边个边个我唔啉识喔
系我系觉得你好啉喇不过系无宾周嗰只喇型
我唔理你话你有几啉矜贵系边度出黎又有几啉巴啉闭
我净系睇你做得d乜嘢出黎俾我睇

睇见你条友真系隔夜饭都呕
男人老狗着到姣婆咁周围走
咁大个人乜嘢叫做丑你都唔知
贪钱贪到出晒面就系人都知
煲老藕做牛油狗

2 comments:

老姑婆 村庄之说 said...

甘粗鲁?~~~
一个2个sotjorr~~!!压力太大~~患上讲粗口症候群~

枫叶 said...

哩一嗰好次系度作词咁,哈哈,唔知系唔系LMF成员。。。
好劲下咯。。。犀利犀利^^

Post a Comment