Recent Posts

Monday, March 9, 2009

瘦甘蔗同大家SAY HELLO!!!


Hello!!!各位相识或唔相识的blog友大家好!!!

好开心我地姑婆屋村终于诞生啦!!!拍手啦!!!
死~蠢~!!!快点拍手啊!!!

首先,我要系都多谢我老豆老妈子生我出来,当然亦都要多谢我阿妹成日虾我成日被我虾!!!
再来当然要多谢我地既村长肥婆八同埋姑婆屋村个既各位"茄叻"村民!!!
其实我由小到大认识的人都奇奇怪怪...所以我又跟住奇怪咯...
搞都我时不时就精神分裂,荷尔蒙失调加内分泌不均匀导致我患有发育不良失调症...

不看身材斋看我名就知道我是一个飞机场啦!!!
瘦甘蔗喔~好听d埋瘦咯!!!难听d埋平咯!!!
你话我惨唔惨?!!
而家都成两张个胸仲细个小学六年级的纯情小妹妹!!!
嫁得出才怪啦!!!

我瘦甘蔗份人都几有自知自明geh...所以我而家就没乜望!!!
望就望我瘦甘蔗的姑婆生活一样甘精彩咯!!!

得空再上来同大家交流下啦!!!再见!!!^^




2 comments:

老姑婆 村庄之说 said...

哈哈哈哈~~
ng好甘 ~~~六年级有灭ng好?家虾好多男人恋童癖~~

TebuCullen a.k.a MeiHui said...

哈哈...村长不用安慰我啦!!!
如果我不平过六年级就没资格成为姑婆屋村的一份子...
hohohhohoo....

我发觉我地条村的村民都几有自己的特色(都甘奇怪!!!)
唔错唔错!!!够抢镜!!!

Post a Comment